Σελίδες

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΦΩΤΗΣ:ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΟΥ!


Που πήγες φέτος διακοπές, Κώστα;

Tον Αύγουστο πήγα στη Σίφνο και μετά με σκάφος στην Πάρο, στην Κίμωλο, στη Σέριφο και επέστρεψα στην Αθήνα. Αλλά δυστυχώς δεν ξεκουράστηκα γιατί δούλευα συνέχεια. Ό,τι διακοπές έκανα ήταν μόνο κάποια διήμερα ή τριήμερα σπαστά.

Έχεις πάει ποτέ μόνος σου διακοπές;

Ναι. Πριν από τέσσερα χρόνια, είχα πάει στη Βουλγαρία εντελώς μόνος μου. Τα πάω καλά με τη μοναξιά μου, παρόλο που δεν θα με χαρακτήριζα μοναχικό.

Τι είναι αυτό που μπορεί να χαλάσει τις διακοπές σου;

Η ασυνεννοησία μέσα στην παρέα. Όταν δηλαδή ο καθένας θέλει να κάνει το δικό του χωρίς να υπολογίσει τον άλλο, τότε αυτό μπορεί να καταστρέψει το καλοκαίρι και τα νεύρα όλων.

Ποιό είναι το καλύτερο που σου συνέβη φέτος το καλοκαίρι;

Το γεγονός ότι δουλεύω πέντε μέρες την εβδομάδα -στην εποχή που ζούμε- δεν είναι και λίγο. Είμαι ευγνώμων γι’ αυτό. Κατά τα άλλα, οσον αφορά τις διακοπές χάρηκα που πήγα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και μου δόθηκε η δυνατότητα να ανακαλύψω πόσο όμορφη χώρα έχουμε.

Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.(πηγή yupi.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: